راهنمای ساکنان و گردشگران دبی
1 . هتل 5 ستاره آرمانی برج خلیفه دبی | Armani Hotel Dubai 5-star hotel
944 بازدبد - 4 دیدگاه
اینجا همه چیز عالیه. صبحونه ی مخصوص توی اتاق، سرویس کارکنان فوق العاده لذت بخشه. نمای شگفت انگیزی از فواره ای که هر روز به نمایش در میاد، داره. دیسگو های مخصوص با دیجی های عالی داره. به نظر من بهترین مکان برای سفر تجاری یا تفریحیه.
3 . هتل 4 ستاره وارویک دبی | Warwick Dubai
314 بازدبد - 2 دیدگاه
ما در مهر ماه اونجا بودیم و یک آپاراتمان دو خوابه داشتیم. ما یک اتاق غیر سیگاری رزرو کردیم و تحویل گرفتیم اما کل اتاق بوی سیگار میداد. ما مجبور شدیم پنجره ها رو باز کنیم تا بو کمتر بشه. ملافه ها لکه دار و سوراخ بود. اثاثیه و فرش اتاق نشیمن پر از لکه بودند. واقعا تجربه بدی بود.
4 . هتل 5 ستاره ریتز کارلتون دبی | The Ritz-Carlton Executive Residences 5-star hotel
373 بازدبد - 2 دیدگاه
به تازگی از تعطیلات 10 روزه در این هتل برگشتم. چه هتل دوست داشتنی ای! 4 استخر و ساحل معرکه. کلاب ها هم عالی بودن. غذا ها کل روز از ساعت 10 صبح با کیفیت با سرو میشن. استخر عالی بود ولی خیلی گرون !
5 . هتل 5 ستاره د ریتز -کارلوت اینترنشنال فینانسیال سنتر دبی | The Ritz-Carlton, Dubai International Financial Ce
289 بازدبد - 2 دیدگاه
یکی از بهترین هتل ها در دبی. واقعا از اقامتم در این هتل لذت بردم.کارکنان خیلی مهربون هستن. می تونید به استخر، باشگاه، سونا ، روستوران، کافی شاپ و خیلی چیز های دیگه دسترسی داشته باشید....خیلی به مرکز شهر نزدیکه. من این هتل رو دست داشتم و به محض اینکه بتونم بر می گردم.
6 . هتل 5 ستاره کراون پلازا دبی | Crowne Plaza Dubai 5-star hotel
520 بازدبد - 2 دیدگاه
من و همسرم برای 1 هفته در این هتل اقامت داشتیم، من برای کارتجاری اونجا بودم. همچنین یک مرکز خرید کوچک کنار هتل هست که با 5 دقیقه پیاده روی می تونید به اونجا برید.
7 . هتل 5 ستاره ساحلی و مرکز اسپای دبی مارین بیچ | Dubai Marine Beach Resort
372 بازدبد - 2 دیدگاه
خیلی خوب بود.کافی شاپ ساحل و کارکنان، خوب و مهربون! اقامت من رو به یک تجربه ی خوب تبدیل کردند.
8 . هتل 4 ستاره نووتل مرکز تجارت جهانی دبی | Novotel World Trade Centre Dubai 4-star hotel
425 بازدبد - 2 دیدگاه
من زیاد سفر می کنم هم داخلی و هم بین المللی. این یکی از بهترین هتل هایی بود که من در اون اقامت داشتم. تیم هتل روی مشتری تمرکز دارند. تجربه پذیرش عالی بود. محوطه دربانی خیلی سازمان یافته است. خدمات اتاق فوق العاده بود. تقریبا همه جاذبه های گردشگری 20 دقیقه با اونجا فاصله دارند. من قطعا دوباره برمی گردم.
9 . هتل 4 ستاره مرکور گلد دبی | Mercure Gold Hotel Al Mina Road Dubai 4-star hotel
541 بازدبد - 2 دیدگاه
اتاق ها جادار و تمیز بودند. صبحانه بوفه متنوع و فراوون بود. استخر روی پشت بامه و سایه بان هایی اون بالا قرار دادند تا اونجا رو برای مهمان ها لذت بخش کنند. بیرون هتل یک سوپرمارکت هست که می تونید اونجا نوشیدنی یا میوه با قیمت مناسب بخرید.
10 . هتل 4 ستاره کانتری کلاب هتل دبی | The Country Club Hotel Dubai 4-star hotel
234 بازدبد - 2 دیدگاه
در کل تجربه خوبی بود. به جای سالن بدنسازی و استخر باید امکانات تفریحی بیشتری برای بچه ها بذارن. اتاق ها تمیز و مرتب بودند. غذاها و خوراکی های خوبی داشت و به مترو و بازارهای اصلی هم به راحتی دسترسی داشت.