راهنمای ساکنان و گردشگران دبی
1 . هتل 5 ستاره تاج دبی | Taj Dubai
1239 بازدبد - 2 دیدگاه
ارائه ی سرویس عالی بود. کارکنان خیلی محترمانه رفتار می کردن.محیط تمیز و مکان قابل دسترس بود.از اینکه یک مرکز خرید کوچیک و یک سوپر مارکت تسکو کنار هتل بود خیلی خوشحال شدم.
2 . هتل 5 ستاره سوفیتل دبی | Sofitel Dubai Downtown
فاصله ی 10 دقیقه ای با مرکز خرید دبی، به صورت پیاده
3 . هتل 5 ستاره آرمانی برج خلیفه دبی | Armani Hotel Dubai 5-star hotel
2416 بازدبد - 4 دیدگاه
اینجا همه چیز عالیه. صبحونه ی مخصوص توی اتاق، سرویس کارکنان فوق العاده لذت بخشه. نمای شگفت انگیزی از فواره ای که هر روز به نمایش در میاد، داره. دیسگو های مخصوص با دیجی های عالی داره. به نظر من بهترین مکان برای سفر تجاری یا تفریحیه.
4 . هتل 5 ستاره پالاس دانتون دبی | The Palace Downtown Dubai
1331 بازدبد - 1 دیدگاه
کارکنان خیلی محترمانه برخورد می کنن. پیشخدمت پارکینگ خیلی سریعه(ورود و خروج) . پذیرش و ترخیص سریع وراحته. امکان پیاده روی تا مرکز خرید دبی وجود داره. نمای اتاق فوق العادست. سرویس استخر عالیه. خلوته. کارکنان خنده رو هستن.
5 . هتل 5 ستاره هتل شانگری لا دبی | Shangri-La Hotel, Dubai
1237 بازدبد - 2 دیدگاه
بخاطر اینکه اینجا مرکزه شهره، کارکنانش عالین و غذا هاش خوبه، عاشق این هتل شدیم. باشگاه و استخر هم عالی بودن.موقعیت عالی داره و نزدیک هر چیزیه که در دبی می خواید. کم کم اتاق ها قدمی شده و زمان اون رسیده که بزودی تغییرش بدن.
6 . هتل 4 ستاره وارویک دبی | Warwick Dubai
797 بازدبد - 2 دیدگاه
ما در مهر ماه اونجا بودیم و یک آپاراتمان دو خوابه داشتیم. ما یک اتاق غیر سیگاری رزرو کردیم و تحویل گرفتیم اما کل اتاق بوی سیگار میداد. ما مجبور شدیم پنجره ها رو باز کنیم تا بو کمتر بشه. ملافه ها لکه دار و سوراخ بود. اثاثیه و فرش اتاق نشیمن پر از لکه بودند. واقعا تجربه بدی بود.
7 . هتل 4 ستاره رز ریحان بای روتانا | Rose Rayhaan by Rotana - Dubai 4-star hotel
1243 بازدبد - 2 دیدگاه
به شدت توصیه میشه. تمیزه و به مرکز شهر نزدیکه. کارکنانش رفتار دوستانه دارند و به شما کمک می کنند. به مترو نزدیکه. صبحانه خوبی با انتخاب های زیاد داره. با این حال وای فای رایگان توی اتاق ها نداره و وای فای رایگان فقط در قسمت های عمومی هست.
8 . هتل 4 ستاره گرند هتل امارات | Emirates Grand Hotel
1131 بازدبد - 2 دیدگاه
من فقط یک شب توی این هتل موندم ولی تجربه خوبی بود. فضای داخلی زیبا، تخت های خوب، غذای عالی و کارکنان دوست داشتنی و قیمت مناسبی داشت. فرش داخل اتاق من باید عوض میشد. خودتون تجربه اش کنید، حتما خوشتون میاد.
9 . هتل 5 ستاره ریتز کارلتون دبی | The Ritz-Carlton Executive Residences 5-star hotel
768 بازدبد - 2 دیدگاه
به تازگی از تعطیلات 10 روزه در این هتل برگشتم. چه هتل دوست داشتنی ای! 4 استخر و ساحل معرکه. کلاب ها هم عالی بودن. غذا ها کل روز از ساعت 10 صبح با کیفیت با سرو میشن. استخر عالی بود ولی خیلی گرون !
10 . هتل 5 ستاره میلینیوم پلازا دبی | Millennium Plaza Hotel 5-star hotel
2810 بازدبد - 2 دیدگاه
ما اتاقی فوق العاده با نمایی خیره کننده داشتیم. هتل موقعیت عالی ای داره. کارکنان خیلی مهربون و کمک کننده هستن. اگر دوباره به دبی بیاییم، حتما اینجا اقامت می کنیم. غذا رو در رستوران هتل خوردیم که خیلی خوب بود